Innowacyjne technologie GE Energy dla gospodarstw domowych, biznesu i przestrzeni miejskich

0

GE Energy zaprezentowało swoją najnowszą ofertę technologii zwiększających efektywność energetyczną w środowisku domowym, przemysłowym i w przestrzeni publicznej na targach Light + Building we Frankfurcie nad Menem w Niemczech.

W poszerzonym portfolio produktów GE znajduje się bezprzewodowe, nie wymagające baterii urządzenie HabiTEQ, pobierające energię z otoczenia, które łączy się z systemami sterującymi inteligentnych budynków. Wśród nowych rozwiązań jest także innowacyjny system GE GradiLux, który ogranicza zużycie energii i koszty użytkowania instalacji oświetleniowych na ulicach, w przestrzeni publicznej i w środowisku przemysłowym.

GE zaprezentowało także urządzenie zapewniające nieprzerwane zasilanie – UPS (ang: uninterruptable power supply UPS) serii SG posiadające certyfikat CE. Zapewnia ono wysoką wydajność w warunkach obciążenia częściowego, co pozwala klientom na optymalizację wydajności eksploatacyjnej. Kolejnym premierowym produktem GE jest urządzenie serii AF-6 – sterownik bezstopniowy dla silników będący energooszczędną alternatywą dla systemów konwencjonalnych, które nie muszą pracować przy maksymalnej szybkości przez cały dzień.

Oferta GE Energy wychodzi także naprzeciw potrzebom europejskich architektów, instalatorów i producentów maszyn za sprawą bezśrubowych mikrowyłączników Elfaplus oraz zajmującym niewiele miejsca i prostym w montażu stycznikom Efficor. W wielu krajach europejskich oszczędność przestrzeni i łatwość montażu są priorytetami.

Możemy zaoferować naszym klientom korzyści płynące z korzystania z inteligentnych i wydajnych technologii. Nowe produkty pozwalają sprostać wyzwaniu, jakim jest dla nas dostarczanie energii i generowanie oszczędności, równocześnie oferując naszym klientom większy wybór rozwiązań projektowych i instalacyjnych, także takich, które odznaczają się zwiększoną prostotą obsługi – mówi Charles Elazar, dyrektor marketingu w GE Energy Industrial Solutions na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

Intensywnie inwestujemy by spełniać potrzeby klientów w zakresie przestrzeni przemysłowych, handlowych, czy gospodarstw domowych. Zadbaliśmy także o wypracowanie lokalnej wiedzy eksperckiej. Dzisiaj 80 procent naszej sprzedaży to produkty, które wytwarzamy lokalnie w regionie – dodaje.

Więcej informacji znajduje się na tej stronie internetowej

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ