Już po raz szósty z rzędu firma IFS znalazła się w opracowanym przez analityków Constellation Research zestawieniu dostawców najbardziej zaawansowanych rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie (Field Service Management; FSM). Oferowane przez IFS rozwiązania mają zapewniać szczególne wsparcie dla wczesnych inicjatyw w zakresie cyfrowej transformacji.
Z oficjalnego komunikatu wynika, że dostawcy technologii wymienieni na liście Constellation ShortList zapewniają kluczowe elementy technologiczne dla pionierskich projektów cyfrowej transformacji. Zdaniem autorów zestawienia rozwiązanie IFS Field Service Management (IFS FSM) zapewnia najbardziej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia usług serwisowych, o najszerszej w branży funkcjonalności umożliwiającej stawienie czoła nawet najbardziej złożonym wyzwaniom, jakie pojawiają się w obszarze usług świadczonych w terenie. „Zarządzanie serwisem w terenie przekształci relacje z klientami i wykreuje nowe modele biznesowe” – mówi Nicole France, wiceprezes i główny analityk Constellation Research. „Wiodący dostawcy FSM pracują nad połączeniem dojrzewającej funkcjonalności IoT, postępów w analityce w czasie rzeczywistym oraz gruntownej znajomości oczekiwań klientów, aby wesprzeć firmy w wyznaczaniu nowych kierunków w zakresie obsługi i zaangażowania klienta” – dodaje.
Niedawno wprowadzona na rynek wersja IFS FSM 6 wspiera użytkowników, udostępniając im nowe i rozszerzone funkcje, takie jak najnowocześniejszy interfejs użytkownika, większe możliwości w obszarze logistyki zwrotów i zarządzania częściami zamiennymi, naprawy w punkcie serwisowym, a także zwiększoną elastyczność optymalizacji harmonogramowania prac. Rozszerzone możliwości w obszarze zarządzania gwarancjami, umowami i wyceną umożliwiają firmom świadczącym usługi w głównej mierze poprzez dystrybutorów zastosowanie nowych modeli biznesowych.
„To wyróżnienie jest świadectwem naszej długoterminowej koncentracji na zarządzaniu usługami serwisowymi i naszych aspiracji do dostarczania technologii, która nie tylko wspiera, lecz także napędza działalność naszych klientów” – mówi Mark Brewer, Dyrektor działu Global Service Transformation w jednostce biznesowej IFS Service Management. Według niego oprogramowanie IFS FSM 6 prezentuje nową jakość i elastyczność konfiguracji do stworzenia chmurowego rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie. Nowa wersja oprogramowania IFS Field Service Management ma również zapewniać klientom swobodę w wyborze preferowanej metody wdrażania, dostosowaniu pól danych, przepływów pracy i interfejsów do swojego unikalnego środowiska obsługi serwisowej w terenie.
Szczegółowe informacje na temat rozwiązania IFS FSM są dostępne na stronie producenta: www.ifsworld.com/corp/solutions/service-management/