Open Touch dla MŚP

0

Pakiet Alcatel-Lucent OpenTouch dla małych i średnich przedsiębiorstw integruje funkcjie wideo, ujednoliconej komunikacji mobilnej oraz narzędzi społecznościowych.

Pakiet OpenTouch dla małych i średnich firm obejmuje szereg aplikacji, a jego sercem jest nowa wersja serwera OmniPCX Office Rich Communication Edition (RCE) 9.0. Oferuje on szereg nowych funkcji, które usprawniają wymianę informacji i współpracę zarówno w przypadku pracowników w biurze, jak i personelu działającego w terenie, pozwalając zwiększyć wydajność i usprawnić relacje z klientami.

Nowe rozwiązania obejmują:

• My IC Social Networks — umożliwia pracownikom interakcje z wykorzystaniem mediów społecznościowych w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych za pośrednictwem takich kanałów jak Skype, Facebook, Yahoo i MSN. Oferuje integrację z aplikacjami Microsoft, federalizację książek adresowych i rozbudowane funkcje obecności. Wzbogaca klienta poczty Outlook o funkcje komunikacji i przekształca go w uniwersalny interfejs do obsługi wszystkich potrzeb związanych z pocztą email, czatem, połączeniami głosowymi, wideo, wiadomościami SMS i faksami.

• Mobilność — nowy punkt dostępowy IP DECT oferuje większą liczbę funkcji i usług, takich jak UDA (uniwersalny dostęp do książki telefonicznej). Dzięki aplikacjom My IC Mobile na iPhone’a i urządzenia z systemem Android, pracownik przebywający poza firmą może utrzymać kontakt z biurem i klientami niezależnie od czasu i miejsca, w którym się znajduje.

• Pakiety Video i Visual Collaboration — Alcatel-Lucent udostępnia dwa nowe rozwiązania do obsługi telefonii wideo za pośrednictwem terminalu My IC Phone lub wideokonferencji przy użyciu terminali LifeSIZE Unity 50. Nowe produkty ułatwią pracownikom wymianę wiedzy, podnoszenie wydajności i zwiększanie korzyści dla przedsiębiorstwa w oparciu o połączenia, które umożliwiają współpracę wizualną w czasie rzeczywistym.

• My IC Web for Office — to klient webowy uruchamiany w przeglądarce i służący do zarządzania usługami komunikacyjnymi. Połączenia można monitorować i kontrolować, a także zmieniać ustawienia lub nawiązywać połączenia za pomocą ulubionej przeglądarki internetowej. Kluczową zaletą rozwiązania My IC Web for Office jest bezproblemowe wdrożenie.

• System OmniPCX Office R9.0 oferuje teraz rozszerzone możliwości w zakresie obsługi technologii SIP, sięgające nawet 120 telefonów tego typu. Rozszerzona oferta IP wprowadza dodatkowe telefony stacjonarne SIP, które pomagają obniżyć koszty i zmniejszyć złożoność środowiska za pośrednictwem łatwych w obsłudze, konwergentnych rozwiązań opartych na standardzie SIP.

• Inteligentne przekierowywanie połączeń ułatwia małym i średnim firmom optymalną obsługę klientów lub partnerów przez kierowanie połączeń przychodzących do najbardziej właściwego odbiorcy w oparciu o liczne kryteria. Pozwala również firmom z segmentu MŚP stworzyć bardziej profesjonalne wrażenie dzięki funkcji operatora.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ