LANDESK otwiera nowe centrum wsparcia technicznego w Warszawie

0

Firma LANDESK, dostarczająca wysokiej klasy rozwiązań usprawniających zarządzanie środowiskami IT, zdecydowała się na zwiększenie swojego zaangażowania w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) poprzez otwarcie nowego centrum wsparcia technicznego w Warszawie.

Ze względu na dostępność wykwalifikowanych pracowników na lokalnym rynku, posiadających zarówno rozległą wiedzę jak i niezbędne zdolności językowe, Warszawa okazała się dla nas idealnym miejscem do rozwoju i poszerzania naszych działań z zakresu wsparcia technicznego – stwierdził Josh Baxter, Wiceprezes Wykonawczy Usług Globalnych LANDESK. Dodaje także – Przewidujemy zatrudnienie od 25 do 35 osób w ciągu najbliższych 24 miesięcy. Jesteśmy pewni, że Warszawa stanie się silnym oddziałem w regionie, w którym stale się rozwijamy.

Warszawa będzie kluczową lokalizacją wspierającą strategię rozwoju LANDESK w nadchodzących miesiącach i latach, jednocześnie tworząc nowe miejsca pracy w Polsce.

Dzięki otwarciu nowego centrum wsparcia, LANDESK znajduje się w doskonałej pozycji, aby jeszcze lepiej wspierać naszych klientów i partnerów w regionie EMEA. – dodaje Bogdan Lontkowski, Dyrektor Regionalny LANDESK na Polskę, Czechy, Słowację i kraje bałtyckie. Warszawa została wybrana spośród licznych lokalizacji w regionie ze względu na swoje położenie, dostępność wykwalifikowanych pracowników z branży IT na rynku pracy oraz stabilną sytuację gospodarczą.

Nowo otwarte centrum wsparcia w Warszawie dołącza tym samym do struktur LANDESK w Europie Wschodniej i Środkowo-Wschodniej, składających się dotychczas z biur sprzedaży zlokalizowanych w Warszawie, Moskwie, Pradze i Bukareszcie. Wszystkie placówki zostały otwarte w ciągu ostatnich trzech lat, co podkreśla dynamiczny rozwój firmy w regionie.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ