Stale wchodzą do użytku nowe technologie i rozwiązania komunikacyjne. Dlatego w ramach akcji „Miesiąc bezpiecznej i szybkiej komunikacji” będziemy w listopadzie publikować materiały, które przybliżą to zagadnienie. Pokażemy, jak zapewnić biznesowi bezpieczne kanały komunikacji, umożliwiające pracę z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Partnerem akcji jest firma innovaphone.
Wirtualna centrala telefoniczna VoIP
Centralki PBX mogą przybierać formę nie tylko sprzętową, ale również czysto programowo. Dobrym przykładem takiego rozwiązania są tzw. virtual appliance, czyli gotowe do wykorzystania, wirtualne urządzenia. Ich dużą zaletą jest możliwość uruchamiania w chmurze.
Partnerem...
WebRTC – komunikacja łatwa, jak nigdy dotąd
Usługa "Real Time Communication" dodawana jest obecnie do wielu przeglądarek internetowych. Aplikacja ta umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem głosu, wideo oraz Application Sharing. Połączenia realizowane są za pomocą przeglądarki internetowej. Technologia ta...
Unified Communication w urządzeniach mobilnych
Użytkownicy smartfonów i tabletów również potrzebują dostępu do firmowych kanałów komunikacyjnych. Odpowiedzią na te potrzeby może być, np. oprogramowanie Unified Communications Client myPBX opracowane przez innovaphone.
Partnerem akcji „Miesiąc bezpiecznej i szybkiej komunikacji” jest firma innovaphone.
Jest...