Firma Oracle poinformowała o przejęciu firmy BigMachines, dostawcy, opartego na chmurze rozwiązania Configure, Price and Quote.
Opracowane przez firmę BigMachines rozwiązanie CPQ Cloud przyspiesza konwersję możliwości sprzedaży w przychody dzięki automatyzacji procesu obsługi zamówień. Wykorzystuje w tym celu sprzedaż ukierunkowaną, dynamiczne wycenianie oraz łatwy w obsłudze przepływ pracy dotyczący zatwierdzania, dostępny w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu.Firmy, które korzystają z technologii automatyzacji sprzedaży, podczas przekształcania możliwości handlowych na zamówienia często bazują na ręcznych i kłopotliwych procesach offline. Przyczynia się to do występowania błędów, wzrostu kosztów i opóźnień w generowaniu przychodów oraz obniża poziom obsługi klientów. Oferowane przez firmę BigMachines rozwiązanie CPQ Cloud rozszerza zakres automatyzacji sprzedaży o tworzenie optymalnej oferty. Pozwala sprzedawcom łatwo konfigurować i wyceniać skomplikowane produkty, wybierać najlepsze opcje, promocje i warunki transakcji oraz dołączać do oferty produkty dodatkowe i opcje przedłużenia usług z wykorzystaniem zautomatyzowanych przepływów pracy.
Rozwiązanie firmy BigMachines w połączeniu z usługami Oracle do użytkowania w chmurze, takimi jak Marketing, Sales, Social, Commerce, czy Service Cloud, będzie stanowić kompleksowe, oparte na chmurze rozwiązanie do inteligentniejszej sprzedaży.