Centrum dla klientów IBM-a w Warszawie

0

IBM planuje otworzyć w 2008 r. 13 nowych Centrów Zapewnienia Ciągłości Operacji Biznesowych. Jedno z nich powstanie w Warszawie. Wartość inwestycji, obejmującej swoim zasięgiem 10 krajów, szacowana jest na 300 milionów dolarów.

Nowe Centra Usług Zapewnienia Ciągłości Operacji Biznesowych IBM będą zlokalizowane również w Hong-Kongu, Tokio, Paryżu, Londynie, Pekinie, Szanghaju, Izmirze, Mediolanie, Nowym Jorku i Kolonii. Ośrodki te zostały zaprojektowane, by pomóc klientom firmy w utrzymaniu ciągłości operacji biznesowych w każdych warunkach, oraz przy zapewnieniu zgodności z regulacjami branżowymi i przepisami prawa w danym kraju. Jednak ich głównym celem będzie doprowadzenie, w możliwie najkrótszym czasie, do wznowienia działalności operacyjnej klienta po wystąpieniu ewentualnych problemów, w tym wynikających z nieprzewidzianych zdarzeń losowych.

IBM zapowiedział także przyspieszenie prac nad rozwojem usług związanych z ochroną informacji, aby dostarczać rozwiązania wykorzystujące środowisko Cloud Computing (skalowalne usługi IT, świadczone przez Internet) wspierające ciągłość biznesową. Usługi te stanowią połączenie technologii sprzętowej IBM z oprogramowaniem zarządzającym pamięciami masowymi. Wszystko to zawarte jest w pełni skonfigurowanych urządzeniach chroniących dane, przeznaczonych do montażu w szafach rakowych. Mogą one przechowywać terabajty informacji i danych generowanych przez aplikacje. Są zintegrowane z technologią pozyskaną przez IBM dzięki przejęciu firmy Arsenal Digital Solutions w 2008 roku. Nowa platforma umożliwia pełną skalowalność usług ochrony informacji i dzięki temu należytą ochronę danych klientów IBM.

Dzięki najnowszej platformie klienci IBM będą mogli korzystać z wszelkich możliwości, które oferuje środowisko Cloud Computing Dane klientów przechowywane będą w tzw. magazynach danych, a te zostaną umieszczone w Centrach Zapewnienia Ciągłości Operacji Biznesowych IBM. W razie konieczności klienci IBM będą mogli natychmiast odzyskać swoje informacje dzięki bezpośredniemu połączeniu z danym ośrodkiem przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Firma IBM ma już niemal 40-letnie doświadczenie w zarządzaniu ciągłością biznesu swoich klientów, prowadząc blisko 150 ośrodków zabezpieczenia i utrzymania danych na całym świecie.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ