DATERA SA podpisała z GTS Poland kontrakt na dostawę rozwiązań IP PBX. Technologia DATERA będzie oferowana w rozwiązaniach GTS jako alternatywa dla tradycyjnych central telefonicznych.
Umowa pomiędzy spółkami obejmuje dostarczanie przez DATERA platformy sprzętowej, udzielanie licencji na systemy oraz opcjonalnie wdrożenie i serwis.
Serwery telekomunikacyjne DATERA są wykorzystane przez GTS w ramach IP Telefonia PRO, czyli kompleksowego i w pełni zarządzanego rozwiązania, z gwarantowanym poziomem świadczenia usługi (SLA). Jest ono skierowane do firm, które – poza możliwością optymalizacji kosztów – poszukują nowoczesnych, skalowalnych i elastycznych systemów telekomunikacyjnych dostarczanych wraz z profesjonalnym wsparciem i zarządzaniem end-to-end.
Dzięki zastosowaniu systemów DATERA, klienci GTS mogą korzystać z zaawansowanych funkcjonalności komunikacji grupowej Unified Communication, między innymi: Call Center, pokoi konferencyjnych, Fax2Mail (możliwość wysyłania i odbierania faksów za pomocą skrzynki email), Voice2Mail czy IVR.
IP Telefonia PRO – w oparciu o technologię DATERA – pozwala na przekazywanie, przejmowanie i zawieszanie połączeń, połączenia trójstronne i wielokrotne. Daje też szerokie możliwości integracji z zewnętrznymi aplikacjami biznesowymi dzięki API.