BYOD dla gości hotelowych

0

Firma Alcatel-Lucent Enterprise ogłosiła dzisiaj wprowadzenie pierwszego na świecie rozwiązania komunikacyjnego dla gości Guest BYOD Telephony, przeznaczonego w szczególności dla branży hotelarskiej. System pozwala uzyskiwać dostęp do usług oferowanych przez hotel za pośrednictwem własnego urządzenia przenośnego.

Firma Alcatel-Lucent posiada w swoim portfolio pakiet aplikacji Smart Guest Application Suite, współpracujący z serwerem OmniPCX Enterprise oraz telefonem multimedialnym My IC Phone. Pakiet ten został wdrożony w największych kompleksach hoteli, takich jak 45 Park Lane w Londynie czy Beverly Hills Hotel i Hotel Bel Air.

Instalowane na smartfonie lub tablecie gościa rozwiązanie stanowi uzupełnienie telefonu dostępnego w pokoju hotelowym. Można je również oferować zamiast telefonów stacjonarnych jako dodatkową usługę mobilną w ramach hotelowej sieci telefonicznej. Istnieje możliwość zintegrowania rozwiązania Guest BYOD Telephony z aplikacjami typu e-concierge innych producentów lub wykorzystywania go jako samodzielną usługę softphone, dzięki której goście uzyskują dostęp do książki telefonicznej hotelu, funkcji szybkiego wybierania, identyfikatora osoby dzwoniącej, bezpłatnych rozmów wewnętrznych przez hotelową sieć Wi-Fi oraz inicjowania połączenia przez kliknięcie (click-to-call) w ramach usługi e-concierge. Do każdego pokoju hotelowego można przypisać wiele urządzeń, są one także automatycznie rejestrowane i obsługiwane w ramach pakietu komunikacyjno-rozliczeniowego hotelu.

Goście pobierają aplikację zgodną z systemem iOS oraz Android, która zapewnia im kontakt z hotelem także przed wizytą i po jej zakończeniu. Po zintegrowaniu rozwiązania z systemem hotelu, nie wymaga ono dodatkowej obsługi informatycznej ze strony personelu.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ