Avaya oraz HP wspólnie dostarczą usługi komunikacyjne

0

Avaya oraz HP ogłosiły podpisanie wieloletniego porozumienia dotyczącego oferty w chmurze: ujednoliconej komunikacji, centrów kontaktowych oraz systemów zarządzania dla przedsiębiorstw.

Firmy będą oferowały połączone portfolio usług ujednoliconych systemów komunikacyjnych (Unified Communications-as-a-Service), usługi centrów kontaktowych (Contact Center-as-a-Service) oraz usług modernizacji infrastruktury. Z połączenia doświadczenia HP w zakresie dostarczania usług oraz silnego portfolio firmy Avaya w obszarze ujednoliconej komunikacji i centrów kontaktowych powstaną najbardziej zaawansowane rozwiązania w branży – aplikacje na urządzenia mobilne, oprogramowanie oraz rozwiązania sieciowe dla systemów UC oraz CC. Rozwiązania nadal oferowane będą z zachowaniem najwyższych standardów, które wyróżniają firmę Avaya na tle branży . Dodatkową wartością będzie doświadczenie HP w zakresie rozwiązań chmurowych.

Umowa pomiędzy Avayą i HP jest odpowiedzią na wzrastające zapotrzebowanie na kompleksowe, bezpieczne i stabilne rozwiązania w zakresie współpracy biznesowej jako usługi. HP ES będzie sprzedawać ofertę usługową (as-a-Service), zaś Avaya skorzysta na możliwościach wynikających ze zwiększonej skali i niezwykle elastycznych modeli wdrażania HP pozwalających na szybkie dotarcie do klientów oraz umożliwiających uproszczenie i transformację komunikacji biznesowej. Avaya zastosuje także swoje wiodące na rynku produkty w zakresie komunikacji i współpracy, które pomogą HP poprawić wydajność oraz wyniki operacyjne ich centrów kontaktowych.

W ramach umowy HP ES Business Process Services przejmie dostarczanie znaczącej części usług Avaya Private Cloud Services (APCS), co będzie wiązało się z przejściem części pracowników oraz wykonawców APCS do HP ES. Usługi te zostaną zintegrowane z istniejącymi usługami HP ES w obszarach: mobilność i miejsce pracy (Mobility and Workplace), usługi procesów biznesowych (Business Process Services), ekosystemy partnerskie dla świadczenia prywatnych i hybrydowych usług ujednoliconej komunikacji w chmurze, a także rozwiązania centrów kontaktowych przeznaczonych dla istniejących i przyszłych klientów. Umowy sprzedaży, obsługa prawna umów oraz całościowa opieka nad klientem pozostanie w ramach struktury firmy Avaya. HP ES powiększy i wzmocni APCS dzięki rozszerzeniu usług na większą ilość klientów i więcej rynków z dynamiką i jakością usług, jaką wymusza wzrastający popyt na rozwiązania w chmurze.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ