Ekologiczna strategia Funai

0

LH7-M32B to oznaczenie najnowszego telewizora LCD firmy Funai produkowanego w fabryce w Nowej Soli. Według zapewnień producenta jest to najbardziej przemyślany i dopracowany z dotychczasowych modeli. I nie chodzi tylko o jego parametry techniczne, ale i ograniczenie wpływu na środowisko naturalne.

Najnowsza seria LCD to także wynik myślenia zgodnego z filozofią japońskiego koncernu, akcentującą fakt, że wszyscy jesteśmy częścią środowiska naturalnego. Wpływ, jaki produkty oraz działalność gospodarcza firmy Funai wywierają na środowisko naturalne, jest jednym z podstawowych założeń polityki producenta. Wszyscy pracownicy korporacji oraz ich partnerzy pracują nad kompromisem, zapewniając sprzęt elektroniczny, który z jednej strony spełni oczekiwania klientów, partnerów oraz udziałowców, a z drugiej zminimalizuje negatywny wpływ techniki na środowisko naturalne.

Aby zapewnić, że pracownicy Funai na całym świecie postępują zgodnie z propagowaną filozofią, opublikowana została „Karta dotycząca środowiska naturalnego”. Głosi ona, że „wszyscy pracownicy Funai zobowiązują się do bycia świadomymi potrzeby ochrony środowiska oraz do postępowania w sposób przyjazny środowisku”. Co za tym idzie „klientom będą dostarczane produkty wysokiej jakości i łatwe w obsłudze, a firma ze swej strony postara się wykorzystać każdą możliwość efektywnego użycia zasobów, zminimalizowania odpadów oraz zapobiegania niekorzystnym wpływom na środowisko naturalne”.

Produkcja telewizorów

  • o 30% zredukowanie liczby części potrzebnych do produkcji telewizorów
  • prawie o 60% zmniejszenie powierzchni części elektrycznych dzięki ulepszeniu konstrukcji układu elektrycznego
  • o 19% zmniejszenie ilości śrubek oraz wykorzystanie tego samego typu śrubek – zmniejszenie ilości wykorzystywanych materiałów oraz końcowej wagi produktu
  • o około 40% zmniejszenie konstrukcji elementu obrotowego oraz podstawy telewizora
  • o 40% zwiększenie ilości załadunku kontenera – wzrost wydajności transportu
  • o 17% zmniejszenie wagi produktu brutto – zwiększenie wydajności transportu

Produkty z rodziny DVD

  • o 25% zmniejszenie wagi
  • o 16% zmniejszenie rozmiaru
  • o 14% wzrost wydajności transportu dzięki zmniejszeniu ich wagi i rozmiarów
PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ