W czwartek, 29 października br. po raz pierwszy we Wrocławiu odbędzie się spotkanie Meet IT pt. „Biznes ma głos, czyli VoIP w praktyce”. Wydarzenie objęte patronatem prasowym przez redakcję ITfocus.
Dotychczas Meet IT odbyło się już w Katowicach (1 października), a 19 listopada odbędzie się w Krakowie. Program spotkań jest wspólny dla wszystkich lokalizacji i dotyczy rozwoju i wykorzystania usług głosowych w biznesie (m.in. telefonii stacjonarnej i mobilnej, telekonferencji, bezpieczeństwa połączeń głosowych). Druga część spotkania pt. „Spoza IT” poświęcona będzie wizji rozwoju telekomunikacji i poszukiwaniu „superusługi”. Po zakończeniu części merytorycznej odbędzie się nieformalne spotkanie prelegentów i uczestników.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, po wcześniejszym zarejestrowaniu się przez stronę www.meetit.org.pl
Program i tematyka wystąpień
11.30 – 12.00 Rejestracja uczestników
12.00 – 12.15 Powitanie uczestników. Grupa 3S – Telekomunikacja i Data Center – o czym warto wiedzieć …
12.15 – 14.35 Część I: merytoryczna
12.15 – 12.40 „VoIP – integracja i skalowalność” – Piotr Misiowiec, Dyrektor Centrum Szkoleniowego CLICO
12.40 – 13.05 „Stacjonarnie, ale bezprzewodowo, czyli alternatywne sposoby wykorzystania usług głosowych” – Andrzej Wiśniewski, Dyrektor ds. Rozwoju i Marcin Grabowski, Product Manager KONTEL
13.05 – 13.30 „Nowoczesna telefonia IP. Integracja systemów informatycznych i systemów telekomunikacyjnych” – Jacek Jamicki, Prezes Zarządu ADESCOM
13.30 – 13.45 Przerwa
13.45 – 14.10 „TeleCloud – usługi telekomunikacyjne w chmurze” – Błażej Pawlik, Dyrektor Działu Usług Głosowych 3S
14.10 – 14.35 „Rozmawiaj bezpiecznie, czyli wybrane zagrożenia poufności informacji” – Andrzej de Junosza Załuski, Dyrektor Generalny projektu SECURO
14.35 – 15.00 Przerwa
15.00 – 17.00 Część II: „Spoza IT”
15.00 – 15.30 „W poszukiwaniu telekomunikacyjnej superusługi” – Wojciech Apel, Prezes Zarządu 3S
15.30 – 17.00 Nieformalne rozmowy uczestników i prelegentów