Przykład wdrożenia systemu innovaphone PBX

0

innovaphone przeprowadził w firmie NOVOL stopniową migrację do VoIP z zachowaniem dotychczasowej infrastruktury DECT. Ze względu na kilka etapów wdrożenia nowego rozwiązania proces migracji do nowej technologii trwał w sumie dwa lata.

Partnerem akcji „Miesiąc bezpiecznej i szybkiej komunikacji” jest firma innovaphone.

NOVOL jest największym w Polsce producentem rozwiązań do lakiernictwa samochodowego. Dystrybuuje produkty do państw z Europy Zachodniej, Wschodniej, Australii, Nowej Zelandii, na Bliski Wschód oraz do Afryki. NOVOL wybrał rozwiązanie komunikacyjne niemieckiego producenta, firmy innovaphone AG. innovaphone od 20 lat specjalizuje się w rozwoju i produkcji systemów komunikacyjnych Pure IP. NOVOL został przekonany koncepcją łagodnej migracji do technologii All IP. Witold Broda, Dyrektor Administracji w NOVOL, wyjaśnia: „Zamiarem naszym była instalacja innowacyjnego i nowoczesnego rozwiązania, które umożliwi nam przejście w etapach do technologii opartej na VoIP. Tylko system innovaphone PBX dał nam możliwość przeprowadzenia procesu łagodnej migracji z zachowaniem istniejącej infrastruktury DECT”.

 

Oferta innovaphone spełniła w największym stopniu wymagania klienta, gwarantując płynne przejście do systemu opartego na IP na każdym etapie wdrożenia, bez konieczności wymiany całego systemu. Przejście na nową technologię w firmie NOVOL podzielono na dwa etapy: pierwszy to migracja systemu DECT do IP-DECT, drugi to migracja telefonów stacjonarnych.

Firma NOVOL korzysta również z aplikacji innovaphone Reporting, która służy do rejestracji i analizy połączeń telefonicznych w firmie w czasie rzeczywistym. Za pomocą tej aplikacji dostarczane są cenne informacje na temat ruchu telefonicznego w całej firmie lub tylko w poszczególnych działach.

Rozwiązanie innovaphone spełniło również oczekiwania klienta pod kątem ekonomicznym, ponieważ poszczególne etapy migracji można zawsze elastycznie dostosować do sytuacji gospodarczej i finansowej firmy. Kontrolowane przejście na nowy system jest również bardziej przyjazne dla pracowników, którzy mają w ten sposób możliwość zapoznania się z nowymi funkcjami oraz aplikacjami.

Na stronie innovaphone znajduje się pełny tekst studium przypadku z instalacji w firmie NOVOL w Komornikach.

Miesiąc bezpiecznej i szybkiej komunikacji

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ