VMware i Mitel wprowadzają wirtualizację desktopów w contact center

0

Podczas konferencji VMware Partner Exchange 2012 firmy VMware i Mitel poinformowały o integracji rozwiązań Mitel Contact Center Solution i VMware View.

Mitel zapowiedział również udostępnienie swojego zwirtualizowanego oprogramowania klienckiego Unified Communicator (UC) Advanced dla środowiska VMware View.

Wirtualizacja desktopów za pomocą rozwiązania VMware View oddziela komponenty desktopów od urządzeń fizycznych i umożliwia ich dostarczanie w formie usługi zarządzanej z centralnego punktu. Aplikacje contact center i aplikacje komunikacyjne używane w połączeniu z rozwiązaniem Mitel Contact Center Solution można wdrażać jako ujednolicone rozwiązania w środowisku wirtualnych desktopów. Umożliwi to działom informatycznym obniżenie kosztów oraz rozszerzenie środowiska desktopów i urządzeń mobilnych na wszystkie miejsca, w których użytkownicy mają połączenie z Internetem.

Dla dyrektora contact center oznacza to większą elastyczność podczas zatrudniania dodatkowych agentów. Szefowie działów informatycznych mogą osiągnąć podobne korzyści w kategoriach kosztów i kontroli, dostarczając użytkownikom końcowym spójne i wydajne systemy desktopowe na każde zakwalifikowane urządzenie, takie jak tablet lub smartfon, z którego można korzystać w biurze lub poza nim.

Wojciech Urbanek

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ