Oracle RightNow Cloud w nowej wersji

0

Oracle rozszerza usługę RightNow Cloud o funkcje zarządzania regułami i aktualizacjami.

Oracle RightNow Cloud Service zawiera nowe funkcje automatyzujące wdrażanie złożonych reguł biznesowych potrzebnych do obsługi klienta oraz ułatwiające zarządzanie tymi regułami. Obsługa zgłoszeń klientów podlegających złożonym regułom biznesowym może być dla wielu przedsiębiorstw kosztowna, trudna i wymagająca dużych nakładów pracy. Ponadto często wiąże się z długą serią interakcji z klientami, którzy próbują rozwiązać problem drogą telefoniczną lub mailową.
Oracle RightNow Policy Automation umożliwia ekspertom ds. reguł skuteczne zarządzanie regułami i aktualizacjami, jak również sprawne odpowiadanie na zapytania klientów przez Internet, co pozwala uniknąć eskalacji kosztów.
Najnowsza wersja pakietu pozwala przedsiębiorstwom i instytucjom natychmiast udzielać klientom dokładnych, aktualnych i istotnych odpowiedzi w odpowiednim momencie, w czasie rzeczywistym i za pomocą wielu różnych urządzeń.
Oracle RightNow Cloud Service umożliwia odpowiednim pracownikom dostarczanie klientom wielu informacji – o uprawnieniach do zasiłków, pomocy społecznej, zobowiązaniach podatkowych, możliwości ubiegania się o pozwolenia, czy składkach ubezpieczeniowych – w intuicyjny i przystępny sposób.

Nowa wersja usługi pozwoli m.in na szybsze reagowanie na zmiany w regułach, prawie i cenach – dzięki aktualizacjom, którymi użytkownicy biznesowi mogą obecnie zarządzać za pomocą jednego dokumentu, automatycznie publikowanego w sieci WWW.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ