Oracle przejmuje firmę Vitrue

0

Oracle wzbogaca usługę Oracle Cloud o możliwości platformy do marketingu społecznościowego i obsługi serwisów społecznościowych.

Platforma ta pozwala marketerom centralnie tworzyć, publikować i moderować społecznościowe kampanie marketingowe, zarządzać nimi, mierzyć ich wyniki oraz przygotowywać raporty na ich temat. Pomaga też prowadzić działania na platformach serwisów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, YouTube i Google+.

Oferowane przez firmę Vitrue, udostępniane w modelu SaaS aplikacje marketingowe do prowadzenia działań w mediach społecznościowych pomagają klientom zintensyfikować działania na tego typu platformach. Zapewniają marketerom możliwości opracowywania kampanii w ramach sieci społecznościowych i na różnych urządzeniach ― a także publikowania treści angażujących fanów i przysparzających firmom potencjalnych klientów.

Połączenie ma pomóc przedsiębiorstwom w nawiązywaniu bardziej znaczących kontaktów z klientami, którym będzie towarzyszyć spójny przekaz dotyczący marki. Zapewni też większy zwrot z inwestycji we wszystkich kanałach i mediach, a także pozwoli podnieść poziom obsługi klientów poprzez reagowanie w czasie rzeczywistym oraz utrzymywanie ściślejszych kontaktów.

Warunki umowy nie zostały ujawnione.

Wojciech Urbanek

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ