Teradata wprowadza nową platformę

0

Teradata wprowadziła nową platformę Teradata Aster MapReduce, która przyspieszy wdrożenie rozwiązań z zakresu analityki danych typu big data.

Platforma Teradata Aster MapReduce to mariaż technologii MapReduce, służących do analiz danych typu ‘big data’ z językiem SQL (ang. Structured Query Language) – językiem analityki biznesowej. Obejmuje on:
– bazę danych Aster Database 5.0,
– serwer Aster MapReduce Appliance, który rozszerza opcje wdrożenia oprogramowania Aster poza rozwiązania tylko softwarowe oraz systemy przetwarzania w chmurze,
– aplikację Teradata – Aster Adaptor do szybkiej transmisji danych pomiędzy systemami Teradata i Aster Data.

Teradata Aster ułatwia każdemu pracownikowi przedsiębiorstwa przeglądanie, badanie i zrozumienie danych o niestandardowej strukturze. Analiza danych typu ‘big data’ przestanie być domeną niewielu naukowców lub specjalistów od MapReduce, dzięki czemu dane te staną się bardziej użyteczne i nabiorą znaczenia biznesowego w przedsiębiorstwie. Skutkiem tego większa liczba użytkowników będzie miała możliwość odkrycia niewidocznych i niezbadanych zależności wewnątrz tych danych.

“Aster daje nam możliwości analityczne przynoszące klientom niezrównane alternatywy optymalizacji marketingu internetowego, pozwalając na trafniej ukierunkowane działania rynkowe”, powiedział Sunil Kavi, dyrektor ds. technologii w Razorfish. “Dzięki Aster możemy wspomagać naszych klientów w zrozumieniu wszystkich interakcji marketingowych z ich klientami, w czasie i w zakresie całego rynku internetowego, wiedząc o tym, jakie znaczenie ma każdy dolar wydany na akcje marketingowe.”

Forrester Research przewiduje, że do roku 2014 na marketing interaktywny wydanych zostanie prawie 55 miliardów USD w miarę, jak reklamowcy będą przesuwali ciężar wydatków z mediów tradycyjnych na interaktywne. Wykorzystując informacje dotyczące zachowania klientów do analizy wpływu marketingu w internecie, przedsiębiorstwo może zoptymalizować marketing oparty na mediach społecznościowych, wyszukiwarkach i poczcie elektronicznej. Pięcioprocentowy wzrost wydajności wydatków zaoszczędzi 1,6 miliona USD firmie o budżecie 32 milionów USD.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ