Zautomatyzowana, prewencyjna pomoc techniczna HP

0

HP Insight Online to nowy portal pomocy technicznej HP. Portal ten, wspierający infrastrukturę konwergentną HP, automatycznie analizuje zasoby i działanie systemu, umożliwiając klientom prewencyjne rozwiązywanie potencjalnych problemów i wgląd w sytuację w czasie rzeczywistym.

HP Insight Online jest oparty na nowej architekturze HP ProActive Insight, dostępnej już w serwerach HP ProLiant Generation 8 (Gen8). Automatyzuje ona zarządzanie serwerem w trakcie całego cyklu jego życia, umożliwiając klientom lub autoryzowanym partnerom monitorowanie stanu serwera, poboru mocy oraz innych ważnych parametrów diagnostycznych. Podaje także informacje istotne dla pomocy technicznej. Stały monitoring w połączeniu z portalem HP Insight Online, umożliwia bezpośredni kontakt z profesjonalną pomocą techniczną HP lub partnera, co daje klientowi większą pewność, że system będzie pracował bez przestojów.

HP Insight Online umożliwia klientom:
— Poprawę wydajności infrastruktury informatycznej dzięki automatycznemu zbieraniu i wykorzystywaniu informacji o stanie systemu, wykorzystywanych zasobach jak również i o gwarancji. Pozwala tym samym zaoszczędzić aż 90% czasu poświęcanego zwykle na sprawdzanie warunków umowy serwisowej lub gwarancji oraz 85% czasu zużywanego na zebranie danych o konfiguracji.

— HP Insight Remote Support zbiera informacje z urządzeń podłączonych do sieci i automatycznie przekazuje je specjaliście z serwisu HP, co znacznie przyspiesza rozwiązanie problemu. Możliwy jest także bezpieczny dostęp do informacji o stanie systemu w dowolnym czasie.

Nawet do 80% problemów w systemach informatycznych jest powodowanych przez błędy ludzkie lub niewłaściwe procesy.Usługi prewencyjne pozwalają zwiększyć wydajność i wydłużyć czas pracy bez przestojów oraz, co jest szczególnie istotne w obecnych czasach,zmniejszyć koszty.

Architektura HP ProActive Insight wbudowana w serwery HP ProLiant Gen8 zwiększa sprawność operacyjną poprzez zbieranie i analizowanie informacji o stanie systemu, które następnie są wykorzystywane do prowadzenia działań prewencyjnych, rozwiązywania potencjalnych problemów i optymalizowania wydajności systemu.

Portal HP Insight Online Support i usługi HP ProActive Services są dostępne na całym świecie za pośrednictwem działu usług technologicznych HP (HP Technology Services). Ceny usług ProActive zależą od lokalizacji i projektu wdrożeniowego. Dostęp do portalu
HP Insight Online Support jest bezpłatny.

Wojciech Urbanek

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ