WebRTC – komunikacja łatwa, jak nigdy dotąd

0

Usługa „Real Time Communication” dodawana jest obecnie do wielu przeglądarek internetowych. Aplikacja ta umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem głosu, wideo oraz Application Sharing. Połączenia realizowane są za pomocą przeglądarki internetowej. Technologia ta umożliwia profesjonalną komunikację biznesową bez barier — bez względu na to, gdzie się znajdujesz  i bez opłat za połączenia.

Partnerem akcji „Miesiąc bezpiecznej i szybkiej komunikacji” jest firma innovaphone.

Funkcja WebRTC by innovaphone zintegrowana jest bezpośrednio z systemem innovaphone PBX, nie wymaga serwera i wyposażona jest standardowo w najwyższe mechanizmy bezpieczeństwa. Rozwiązanie innovaphone oferuje ponownie „szczupłe, a zarazem inteligentne rozwiązanie”.

WebRTC i aplikacja Mobility (mobilność) – Komunikacja „do kwadratu“
WebRTC by innovaphone uzupełnia koncepcję innovaphone Mobility o bardzo ważny dodatkowy aspekt. Do zorganizowania stanowiska pracy połączonego z firmową innovaphone PBX potrzebne są połączenie z Internetem oraz komputer z dowolną przeglądarką, która obsługuje standard WebRTC. Użytkownik może w dalszym ciągu korzystać ze wszystkich funkcji myPBX-Client, takich jak telefonia, telefonia wideo, Application Sharing oraz aktualnych informacji o statusie obecności współpracowników – Presence.  Wszystko to – bez żmudnej instalacji. Pracownik jest natychmiast gotowy do pracy.

innovaphone przycisk „Call Me“ – bezpośredni kontakt z pracownikiem firmy
W celu pozyskania nowych klientów, sprzedaży produktów lub w celach marketingowych prawie wszystkie firmy oferują dziś swoją stronę internetową. Ale w jaki sposób można zachęcić odwiedzających do skontaktowania się z doradcą lub pracownikiem firmy? Każdy odwiedzający firmową stronę internetową jest potencjalnym klientem. Doskonałe rozwiązanie oferuje innovaphone przycisk „Call Me”. Jedno kliknięcie myszy wystarczy, aby nawiązać bezpośredni kontakt z pracownikiem firmy – telefoniczny lub jednocześnie z przekazem wideo.

innovaphone przycisk „Call Me” to aplikacja napisana z użyciem JavaScript, która może zostać zainstalowana przy odrobinie wiedzy z zakresu programowania na własnej stronie internetowej. Projekt przycisku „Call Me” zależy wyłącznie od klienta i może być doskonale zintegrowany ze stylem strony internetowej firmy. Przycisk może być wyświetlany automatycznie na marginesie strony lub skonfigurowany na stałe jako wizytówka. Dostępność kontaktów wyświetlana jest automatycznie. Klient może od razu zobaczyć, który z pracowników jest aktualnie dostępny i skontaktować się z nim telefonicznie, przez połączenie z przekazem wideo lub wysyłając mu wiadomość e-mail.

Rozwiązanie innovaphone przycisk „Call Me“ gwarantuje nie tylko możliwość nawiązania szybkiego i bezpośredniego kontaktu, ale również indywidualną obsługę klienta. Odwiedzający stronę internetową stają się w ten prosty sposób klientem.

 

innovaphone przycisk  „Call Me”

WebRTC by innovaphone w skrócie:

  • Wideo i Application Sharing przez WebRTC
  • Integracja przycisku „Call Me” ze stroną internetową
  • Rozwiązanie niezależne od platformy
  • W oparciu o przeglądarkę internetową
  • Protokół bezpieczeństwa DTLS-SRTP
  • Inteligentne wdrożenie innovaphone – bez serwera

Miesiąc bezpiecznej i szybkiej komunikacji

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ