Verint wprowadza Business Impact Solutions

0

Firma Verint Systems poinformowała o dostępności nowych rozwiązań Regulatory Compliance, które mają pomóc przedsiębiorstwom w przestrzeganiu wymogów regulacyjnych.

To kolejny produkt Verint, który dostarcza firmom narzędzia do monitorowania, rejestrowania, przeglądania i analizowania interakcji w tradycyjnych contact center i innych kanałach kontaktu z klientami, obejmując przy tym całe przedsiębiorstwo.

Dla wielu firm prawdziwym wyzwaniem jest wykrywanie i analizowanie skarg klientów oraz przypadków potencjalnego naruszenia przepisów. Jest to ważne zadanie, bowiem brak reakcji na zdarzenia tego typu może doprowadzić do kosztownych odszkodowań na dużą skalę i wysokich kar finansowych.

Narzędzia Verint Regulatory Compliance to najnowsze rozszerzenie serii rozwiązań Business Impact Solutions, do której należą też wprowadzone w tym roku moduły Call Avoidance, Cost-to-Serve, Service Recovery i Personalized Guidance. Rozwiązania Business Impact Solutions bazują na najlepszych na rynku technologiach Workforce Optimization i Voice of the Customer Analytics; rejestrują interakcje z klientami we wszystkich kanałach komunikacji, analizują je w celu wskazania przypadków potencjalnego naruszenia przepisów i kategoryzacji skarg oraz umożliwiają podejmowanie działań mających rozwiązać problemy, zanim staną się one podstawą eskalacji lub kar finansowych.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ