Usługi komunikacji w chmurze – nowe rozwiązanie Alcatela-Lucenta

0

Firma Alcatel-Lucent wprowadziła nowe rozwiązania komunikacji korporacyjnej oparte na modelu chmury przeznaczone dla małych i średnich przedsiębiorstw. Rozszerzyła także swoją ofertę chmurową dla większych korporacji.

Nowe rozwiązanie OTOC (OpenTouch Office Cloud) Alcatela-Lucenta umożliwia usługodawcy świadczenie pełnej oferty usług typu UCaaS (Unified Communications as a Service – ujednolicona komunikacja jako usługa zewnętrzna). Z myślą o zwiększeniu wydajności pracowników i poprawie obsługi klienta, w OTOC wykorzystano najnowsze osiągnięcia w dziedzinie usług i aplikacji komunikacyjnych, opierając je na cieszącej się uznaniem technologii OmniPCX Office RCE opracowanej przez firmę Alcatel-Lucent.

Z systemu OmniPCX Office obejmującego wstępnie skonfigurowany serwer realizujący funkcje telefonii firmowej, obsługi klienta i wspierający operacje biznesowe, korzysta ponad 17 milionów użytkowników na całym świecie.

OTOC pozwoli zatem istniejącym klientom z sektora MSP przejść od własnych systemów ITC do usług w chmurze, a tym samym uzyskać natychmiastowy dostęp do najnowszych i najlepszych w swojej klasie usług ujednoliconej komunikacji zapewniających optymalną wydajność pracowników oraz pozwalających skupić się na kluczowych działaniach biznesowych.

OTOC jest szczególnie interesującą koncepcją dla dystrybutorów zaawansowanych rozwiązań, którzy pomagają swoim klientom przechodzić do funkcjonowania w chmurze, czy też pragną wyjść z atrakcyjną ofertą transformacji sieci do aktualnych użytkowników systemów OXO opartych na urządzeniach abonenckich (CPE). Dzięki temu dystrybutorzy zyskują ważny argument w utrzymaniu klientów i budowaniu ich lojalności.

Pierwszymi dostawcami rozwiązań OTOC zostały firmy Avita w Irlandii i Synelyans we Francji. Wkrótce zostaną podane do wiadomości nazwy kolejnych partnerów na region Azji i Pacyfiku oraz Europy Środkowej i Północnej.

Firma Alcatel-Lucent zaktualizuje swoje rozwiązanie OTEC (OpenTouch Enterprise Cloud), oferując nowy program transformacyjny CPE-2-Cloud. Zapewni on partnerom handlowym dodatkowe możliwości obsługi klientów poszukujących pełnych, hybrydowych lub nakładkowych rozwiązań chmurowych.

OTEC oferuje także nową funkcję obsługi przychodzących połączeń głosowych CCaaS, która umożliwi firmom każdej wielkości wdrożenie wirtualnego centrum obsługi klienta obejmującego linie alarmowe, telefoniczne biura obsługi lub wsparcia technicznego; co pozwoli szybko, precyzyjnie i efektywnie reagować na potrzeby klientów.

OTEC zostało wprowadzone na rynek w marcu 2013 r. i odniosło międzynarodowy sukces jako pakiet oprogramowania niezależny od sprzętu. System może być całkowicie zwirtualizowany i jest sprzedawany w oparciu o niepowtarzalny model kosztów operacyjnych uzależnionych od rzeczywistego wykorzystania technologii. Pozwala to dostawcom usług, integratorom systemów oraz partnerom handlowym oferować rozwiązania typu UCaaS w formie bardzo elastycznych pakietów dopasowanych do wymagań klientów.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ