Teleobecność – wideokonferencje w HD

0

Cisco wprowadza kilka nowych, zaawansowanych rozwiązań do zdalnej współpracy, w tym robiące duże wrażenie TelePresence, mające stwarzać uczestnikom telekonferencji wrażenie przebywania w jednym pomieszczeniu.

Nowa oferta obejmuje produkty Cisco Unified Communications System Release 7, Cisco TelePresence Expert on Demand oraz nową platformę aplikacji webowych Cisco WebEx Connect. Zadaniem tych rozwiązań jest umożliwienia łączności wideo, komunikacji i współpracy na odległość z wykorzystaniem sieci bez względu na środowisko robocze. Mogą być zintegrowane z aplikacjami biznesowymi, istniejącą infrastrukturą informatyczną oraz innymi usługami webowymi. Ponadto umożliwiają programistom tworzenie nowych aplikacji i usług sieciowych oraz dostosowywanie istniejących.

Cisco TelePresence Expert on Demand
Cisco TelePresence Expert on Demand umożliwia spersonalizowaną obsługę klienta w oparciu o funkcje współpracy. Klient może połączyć się z ekspertem od danego zagadnienia i uzyskać dostosowaną do sytuacji obsługę. Cisco TelePresence Expert on Demand łączy w sobie funkcje Cisco Unified Communications, Cisco Unified Contact Center oraz Cisco TelePresence. Użytkownik może wezwać eksperta i uzyskać od niego osobistą pomoc bezpośrednio z sesji Cisco TelePresence lub ze specjalnego terminala Cisco TelePresence.

Telepresence to rozwiązanie do telekonferencji wykorzystujące kamery i telewizory plazmowe HD (rozdzielczość przesyłane i wyświetlanego obrazu wynosi 1920×1080, czyli Full HD). Podstawowa wersja składa się z jednego telewizora plazmowego, zaś w wersji najbardziej rozbudowanej w jednym pomieszczeniu montowane są trzy telewizory plazmowe każdy o przekątnej 65 cali. Pomieszczenia są specjalnie przygotowywane – ściany są malowane na identyczny kolor, wstawiane są takie same meble. Wszystko po to, aby sprawić wrażenie, że rozmówcy znajdują się w jednym pomieszczeniu. Więcej informacji: http://cisco.com/en/US/products/ps7060/index.html.

Cisco Unified Communications Release 7.0
Udostępnia środowisko tworzenia aplikacji oraz zapewnia integrację z produktami firm IBM i Microsoft, w celu jednolicenia komunikacji w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury i używanych aplikacji. Cisco Unified Mobile Communicator obsługuje obecnie urządzenia z systemami operacyjnymi Windows Mobile, Symbian i Blackberry. Ponadto Cisco Unified Communications System Release 7.0 oferuje większą skalowalność – funkcja Cisco Unified Presence może być teraz skalowana do 30 tys. użytkowników na jeden serwer, a funkcja Cisco Unity do 15 tys. użytkowników. Ponadto do użytku jest środowisko wdrażania urządzeń, które umożliwia optymalizację zarządzania siecią. Więcej informacji: www.cisco.com/go/unifiedworkspace.

Cisco WebEx Connect
Jest to platforma aplikacji umożliwiająca tworzenie środowisk współpracy. Udostępnia szereg standardowych aplikacji, takich jak komunikator, środowiska pracy zespołowej, zarządzanie dokumentami, zarządzanie kalendarzami i konferencje, przy czym aplikacje te mogą być łączone z widgetami innymi firm, tworzonymi przy użyciu otwartych interfejsów API. Cisco WebEx Connect udostępnia także rozbudowane środki kontroli administracyjnej umożliwiające spełnienie wymagań bezpieczeństwa czy zgodności z przepisami. Platfroma współpracuje z rozwiązaniami do przesyłania wiadomości oraz z systemem Cisco Unified Communication, zapewniając zintegrowane funkcje komunikacyjne. Więcej informacji: www.webex.com/go/connect_tour.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ