Polycom wprowadza Assisted Operations Service (AOS)

0

Firma Polycom rozszerza opcje usługowe dla partnerów, zapewniając klientom większą elastyczność obsługi aplikacji telepresence.

Za pomocą usługi Assisted Operations Service (AOS) wewnętrzny zespół IT oraz ds. rozwiązań wideo zarządza harmonogramem aplikacji telepresence, konferencjami oraz przygotowuje raporty. Zewnętrzny autoryzowany partner firmy Polycom zapewnia zdalne monitorowanie systemu 24 godziny na dobę. Jako uzupełnienie usługi AOS, firma Polycom wprowadziła nową funkcjonalność do rozwiązań telepresence: Polycom RealPresence Experience (RPX) oraz Polycom Telepresence Experience™ (TPX). Nowa funkcja o nazwie Single Touch Multipoint, pozwala użytkownikom w prosty sposób nawiązywać połączenia pomiędzy wieloma lokalizacjami. Dzięki wprowadzonej modyfikacji, aby włączyć się do wideokonferencji, użytkownicy po prostu wciskają jeden przycisk na ekranie dotykowym urządzenia, a system zestawia połączenie.

Usługa AOS firmy Polycom jest obecnie dostępna na całym świecie poprzez certyfikowanych partnerów usługowych firmy Polycom w cenie sugerowanej od 1 000 do 1 250 dolarów za miesiąc w oparciu o systemy Polycom RPX lub TPX system. Dla klientów wykorzystujących rozwiązania Polycom RPX oraz TPX i posiadających ważną umowę, nowe oprogramowanie Single Touch Multipoint jest obecnie dostępne na całym świecie bez dodatkowych kosztów.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ