Platforma Genesys zintegrowana z Microsoft Lync

0

Firma Genesys zintegrowała swoje rozwiązania dla centrów obsługi klienta z komunikatorem biznesowym Microsoft Lync. W efekcie powstała zunifikowana platforma głosowa, która usprawnia funkcjonowanie contact center oraz platformę Unified Communications danego przedsiębiorstwa.

Nowe rozwiązanie ułatwia obsługę zgłoszeń trafiających do centrum obsługi klienta za pośrednictwem kanału głosowego lub komunikatora Lync. Rozwiązanie korzysta z wielu funkcjonalności produktów Genesys, w tym m.in. przekierowania zgłoszeń w oparciu o umiejętności pracowników, jak również rozbudowanego raportowania. Microsoft Lync to platforma komunikacyjna wykorzystywana przez firmy różnej wielkości. Dzięki zintegrowaniu jej z rozwiązaniami Genesys, możliwe jest skonsolidowanie komunikacji biznesowej (wewnętrznej i zewnętrznej) oraz centrum obsługi klienta, bez konieczności korzystania z drogiego sprzętu PBX (centrali abonenckiej). Połączenie produktów Genesys i Lync sprzyja również poprawie wskaźnika FCR (first call resolution), czyli zdolności do szybkiej pomocy klientowi i załatwienia danej sprawy już w pierwszym kontakcie. Jest to możliwe dzięki znajdowaniu odpowiednich zasobów, w tym ludzkich, w jak najkrótszym czasie.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ