Nowa strategia 3Com

0

Firma zmienia strategię dla rynku korporacyjnego, wprowadzając do oferty produkty sprzedawane dotychczas pod marką H3C. W obliczu kryzysu magnesem przyciągającym użytkowników do nowych produktów ma być atrakcyjna cena przy zachowaniu jakości i bezpieczeństwa.

H3C to marka dobrze znana na rynkach azjatyckich, przede wszystkim w Chinach. Rozwiązania H3C wdrożono m.in. w Banku Chin, projektach związanych z Olimpiadą w Pekinie czy kilku dużych, chińskich firmach. 3Com planuje agresywnie rozbudować ten, wypracowany w Chinach, obszar swojej działalności.

Ma to wspomóc nowa strategia, która opiera się na trzech zasadach:

  • Rozwiązania powinny cechować się niższym współczynnikiem TCO. Produkty H3C pozwalają to osiągnąć dzięki wspólnym narzędziom do zarządzania oraz energooszczędności.
  • Przystosowanie do przyszłych potrzeb i technologii.
  • Lepszy, bliższy kontakt z klientem. 3Com uznał za priorytet szybkość reakcji i zdolność przystosowania się.

Jednocześnie 3Com wprowadza dwie nowe rodziny przełączników: H3C S12500, przeznaczoną do centrów przetwarzania danych seria, oraz H3C S5800, z nową technologią flex-chassis przeznaczoną do mniejszych sieci. Zarówno nowe, jak i dotychczasowe produkty z oferty H3C mogą być zarządzane poprzez Intelligent Management Center (IMC). To rozwiązanie pozwala na integrację narzędzi zarządzania zasobami, usługami i użytkownikami, które były stosowane oddzielnie.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ