Konsumenckie wideokonferencje od Cisco

0

Cisco przedstawia plany rozwoju nowych produktów wideo dla klientów indywidualnych, które obejmują wprowadzenie rozwiązań wideo. Ich realizacja będzie możliwa dzięki nawiązaniu współpracy z partnerami z branży medialnej i rozrywkowej.

Producenta zamierza intensywniej rozwijać działalność prowadzoną przez Linksys by Cisco, w celu zwiększenia sprzedaży produktów przeznaczonych dla sieci domowych oraz kamer Flip Video. Kamery Flip Video są wyposażone w oprogramowanie FlipShare, które ułatwia montaż i przesyłanie materiałów do serwisów Facebook Video, MySpace, YouTube i innych.

Firma zaprezentowała również koncepcję nowej kategorii rozwiązań do komunikacji wideo, tzw. domowych systemów teleobecności (home telepresence). Systemy te wykorzystują odbiorniki HDTV i łącza szerokopasmowe, zapewniając realistyczną komunikację wideo. Cisco rozpocznie testy domowych systemów teleobecności w Stanach Zjednoczonych wiosną bieżącego roku. Z kolei w Europie testy domowych systemów teleobecności rozpoczną się we Francji również w 2010 r.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ