Interactive Intelligence wprowadza rozwiązanie dla klientów mobilnych

0

Interactive Intelligence udostępnia nowe oprogramowanie, które pozwala przedsiębiorstwom i centrom kontaktowym szybko wdrażać aplikacje do obsługi klientów w wielu mobilnych urządzeniach, systemach operacyjnych i serwisach społecznościowych.

Interaction Mobilizer pozwala przedsiębiorstwom szybkie wdrażanie transakcyjnych aplikacji mobilnych dla różnych systemów operacyjnych.

Interaction Mobilizer™ oferuje następujące funkcje:
– Pozwala organizacjom tworzyć zaawansowane aplikacje samoobsługowe dla klientów, którzy używają telefonów iPhone, Android i Windows Phone, a także dla portali firmowych na Facebooku.
– Ułatwia wdrażanie aplikacji mobilnych we wszystkich obsługiwanych urządzeniach mobilnych i serwisach społecznościowych, umożliwiając pisanie ich w niezależnym od urządzenia języku wysokiego poziomu.
– Pozwala klientowi poprosić o oddzwonienie i otrzymywać okresowe powiadomienia o tym, kiedy może się spodziewać telefonu od konsultanta. Przyszłe wersje będą obsługiwać czat, wiadomości tekstowe i wideo.
– Zapewnia skalowalną, przyjazną dla administratora architekturę, która może obsługiwać dowolną liczbę klientów mobilnych.
– Integruje się dobrze z serwisami społecznościowymi, takimi jak Facebook i Twitter; pozwala na uwierzytelnianie użytkowników za pomocą Facebooka.

Interaction Mobilizer umożliwia firmom tworzenie pod własną marką aplikacji mobilnych służących samoobsłudze klientów, a następnie publikowanie ich w odpowiednim serwisie z aplikacjami lub udostępnianie do pobrania z własnej strony internetowej. Klienci logują się do aplikacji za pomocą swojego identyfikatora z Facebooka albo hasła dostarczonego przez firmę. Jeśli funkcja samoobsługi nie wystarczy do rozwiązania problemu, użytkownik może poprosić o kontakt zwrotny przez telefon lub czat. Interaction Mobilizer przesyła prośbę do konsultanta call center wraz z szeregiem informacji o kliencie, takich jak jego nazwisko, rodzaj używanego urządzenia, przeglądane formularze lub produkty, a nawet współrzędne GPS. Prośby są kolejkowane i kierowane do konsultanta o odpowiednich umiejętnościach, zgodnie z regułami określonymi przez firmę.

Interaction Mobilizer łatwo integruje się z korporacyjnymi systemami zaplecza. Umożliwia również dostęp do danych hostowanych w chmurach takich dostawców usług, jak Microsoft, Oracle/RightNow, Salesforce.com i inni.

Oprogramowanie ma być powszechnie dostępne w krajach anglojęzycznych pod koniec drugiego kwartału 2012 r. Wkrótce potem rozwiązanie zostanie zlokalizowane na potrzeby użytkowników z krajów Ameryki Łacińskiej, Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Azji i Pacyfiku.

Interaction Mobilizer to rozwiązanie idealne dla średnich lub dużych przedsiębiorstw i centrów kontaktowych, które będzie oferowane za pośrednictwem globalnej sieci złożonej z ponad 300 resellerów Interactive Intelligence, a także w sprzedaży bezpośredniej.

Wojciech Urbanek

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ