Impact 360 Workforce Optimization oferuje szersze możliwości mobilne

0

Firma Verint Systems poinformowała o udostępnieniu rozwiązania Impact 360 Mobile, które wprowadza dodatkowe funkcje optymalizacji pracy personelu (WFO) do dotychczasowych aplikacji mobilnych firmy.

Rozwiązanie to zostało opracowane, aby pomóc przedsiębiorstwom w zwiększeniu zaangażowania pracowników i klientów za pomocą urządzeń mobilnych oraz zapewnieniu spójnej obsługi klienta w wielu punktach kontaktu dzięki atutom pakietu Impact 360 Workforce Optimization do obsługi klientów przez contact center, back-office oraz oddziały sprzedaży detalicznej.

Verint pomaga przedsiębiorstwom w sprawniejszym zarządzaniu ich działalnością poprzez aplikacje mobilne, rozszerzając możliwości swoich cenionych rozwiązań Voice of the Customer i Workforce Optimization. Rozwiązanie mobilne firmy oferuje funkcję zarządzania opiniami klientów oraz tworzenia harmonogramów pracy pracowników i kart scorecards do zarządzania wydajnością. Pomagają one usprawnić działalność w celu zwiększenia zaangażowania klientów i pozwalają działowi obsługi klienta rejestrować opinie klientów w dowolnym miejscu. Oprócz tych funkcji nowa aplikacja mobilna Impact 360 Mobile ułatwia przedsiębiorstwom zarządzanie personelem obsługi klienta i zwiększanie jego zaangażowania. Pracownicy mogą w niej np. zdalnie zarządzać swoimi harmonogramami i urlopami oraz szybciej wprowadzać aktualizacje, co znacznie upraszcza cały proces.

Nowa zintegrowana aplikacja mobilna firmy Verint została opracowana z myślą o tym, aby zapewnić personelowi i menedżerom obsługującym klientów dostęp do wszystkich korzyści rozwiązania Impact 360 Workforce Optimization na urządzeniach mobilnych. Aplikacja zwiększa możliwości i zaangażowanie pracowników, dostarczając użyteczne informacje, które pomagają użytkownikom szybko reagować i podejmować odpowiednie działania w dowolnym miejscu i czasie, za pomocą urządzeń mobilnych. Jej interfejs ma nowoczesny wygląd i zapewnia intuicyjną nawigację oraz bogate możliwości interakcji.

Za pomocą rozwiązania Impact 360 Mobile, oferującego liczne funkcje i korzyści pakietu WFO firmy Verint, użytkownicy mogą:
• maksymalnie zwiększyć wydajność dzięki podejmowaniu szybkich działań w zakresie wniosków, harmonogramów oraz wydajności pracowników — zarówno na terenie centrów contact center, oddziałów i filii, jak i poza biurem;
• zwiększyć wydajność pracowników — mogą oni uzyskać wgląd w swoje kluczowe wskaźniki wydajności i trendy dotyczące wydajności oraz dane w harmonogramach, a także składać wnioski o urlop w dowolnym miejscu i czasie;
• zwiększyć zadowolenie pracowników, którzy coraz bardziej preferują komunikację za pomocą urządzeń mobilnych.

Nowa aplikacja stanowi kontynuację serii rozszerzeń mobilnych wprowadzonych do pakietu Verint Enterprise Feedback Management. Obejmują one zaawansowane, mobilne ankiety offline, dzięki którym przedsiębiorstwa mogą rejestrować opinie klientów i składać raporty w tym zakresie w dowolnym miejscu i czasie. Rozszerzają one ofertę mobilną firmy Verint, pomagając przedsiębiorstwom zbierać informacje zwrotne od klientów i podejmować na ich podstawie odpowiednie działania, aby zadbać o najwyższą jakość obsługi klienta.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ