Hybrydowa centrala Panasonica

0

Panasonic wprowadził do sprzedaży w Polsce hybrydową centralę abonencką TDA100D. To połączenie tradycyjnych mechanizmów komunikacyjnych z zaletami technologii IP.

System Panasonic TDA100D został wyposażony w szereg rozwiązań obsługi telefonii dla przedsiębiorstw — m.in. funkcję call center i prosty interfejs obsługi systemu telefonicznego.

Hybrydowa centrala abonencka TDA100D gotowa do obsługi protokołu IP została zaprojektowana z myślą o rozwoju przedsiębiorstw i umożliwia podłączenie do 128 telefonów stacjonarnych. Oprócz tego centrala może dodatkowo obsłużyć szereg bezprzewodowych słuchawek pracujących w standardzie DECT. Elastyczna i modułowa architektura systemu umożliwia jednoczesną obsługę telefonii tradycyjnej oraz IP. Dzięki temu firma może przyjąć własne tempo migracji do usług VoIP.

Możliwość zintegrowania stacjonarnych i mobilnych telefonów w jednej centrali sprawi, że wszyscy pracownicy pozostaną w kontakcie. System umożliwia skonfigurowanie numeru telefonu komórkowego jako numeru wewnętrznego.

Centrala TDA100D została wyposażona w funkcje poziomów dostępu i automatycznego wyboru najtańszego operatora, dzięki czemu może poważnie usprawnić proces zarządzania łącznością w firmie. Oprócz tego urządzenie utrzymuje pełen rejestr połączeń wykonanych przez system. Obsługa technologii VoIP umożliwia obniżenie kosztów montażu urządzeń i samych połączeń.

System Panasonic TDA100D jest dostępny w sprzedaży od marca 2011 r.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ