Avaya oferuje Contact Center dla MSP

0

Avaya Contact Center Express to najnowsza oferta przeznaczona dla firm średniej wielkości oraz oddziałów dużych przedsiębiorstw. Producentem rozwiązania Agile Software, firmą przejęta przez Avaya. Jednocześnie na rynku ukazała się najnowsza wersja systemu – Avaya Contact Center Express 4.

Zawiera ona kilka nowych funkcji. Wśród nich znalazły się narzędzia umożliwiające tworzenie na bieżąco multimedialnych raportów oraz gromadzenie danych. Dotychczasowe funkcje raportowania z wykorzystaniem poczty elektronicznej i komunikatorów internetowych uzupełniono o funkcje głosowe. Inną nowinką jest samoobsługa oparta na rozpoznawaniu mowy.

Nową wersję zintegrowano z rozwiązaniem Avaya Voice Portal, oferującym zautomatyzowane usługi głosowe, samoobsługowe funkcje oparte na rozpoznawaniu mowy oraz obsługę klientów z wykorzystaniem technologii wideo. W Avaya Contact Center Express 4 pojawiło się również więcej zautomatyzowanych funkcji. Jedną z nich jest oddzwanianie na żądanie — klient, który nie może czekać przy telefonie, zamawia ponowne połączenie, które konsultant wykona w zaplanowanym terminie.

Wśród oferowanych przez Avaya Contact Center Express 4.0 korzyści znajdują się, m.in. ujednolicony ekran komputerów biurkowych, zaawansowane narzędzia multimedialne oraz możliwość integracji z najpopularniejszymi na rynku systemami do zarządzania kontaktami z klientem (CRM). W rozwiązaniu tym wykorzystano również narzędzie Avaya Aura Communication Manager, obsługujące telefonię głosową i wideo.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ