Avaya Aura integruje komunikację

0

Jeden z największych dostawców rozwiązań komunikacyjnych dla przedsiębiorstw wdraża nową architekturę Avaya Aura. Ma ona ma pomóc w redukcji kosztów i uprościć zarządzanie sieciami komunikacyjnymi, a także dostarczyć pracownikom wiadomości poczty elektronicznej, głosowe i wideo oraz aplikacje internetowe, niezależnie od miejsca, w którym przebywają.

Najważniejszy element architektury stanowi, oparty na protokole SIP, program Aura Session Manager, który centralizuje zarządzanie komunikacją i integruje aplikacje. Session Manager organizuje programy i systemy telekomunikacyjne, oddzielając aplikacje od sieci. Takie rozwiązanie zapewnia użytkownikom dostęp do usługi w zależności od ich potrzeb, a nie od miejsca pracy lub możliwości systemu, z którym są połączeni.

Avaya Aura pozwala firmom wykorzystywać dotychczasowe urządzenia
i aplikacje różnych producentów. Jednocześnie, wprowadzając nowe funkcje i uproszczenia architektury, przedsiębiorstwa mogą zapewnić sobie elastycznie działanie w przyszłości. Nowe narzędzie umożliwia przedsiębiorstwom bezpieczne wykorzystywanie najnowszych metod komunikacji, np. społeczności internetowych typu Facebook i Twitter, usług SMS i komunikacji peer-to-peer. Za pomocą Avaya Aura można również kreować nowe aplikacje i udostępniać użytkownikom, niezależnie od miejsca, w którym pracują. Rozwiązanie jest skalowalne i pozwala na maksymalną obsługę do 250 tysięcy użytkowników biznesowych i 25 tysięcy lokalizacji.

Technologia Avaya Aura znalazła już zastosowanie w rozwiązaniu Intelligent Customer Routing (ICR). Umożliwia ono poprawę jakości pracy telefonicznych centrów obsługi klienta. Wykorzystując technologię SIP, rozwiązanie kieruje klientów i podstawowe informacje o nich do właściwego specjalisty najkrótszą i najefektywniejszą drogą. W efekcie klienci krócej oczekują na połączenie z konsultantem, nie muszą powtarzać informacji po jego uzyskaniu, a w przypadku przewidywanego dłuższego czasu oczekiwania, uzyskują propozycję oddzwonienia.

Avaya Aura pojawi się na światowych rynkach w maju. Natomiast rozwiązanie Intelligent Customer Routing jest już dostępne u partnerów handlowych Avaya.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ