IBM wprowadza branżowe narzędzia analityczne

0

W trakcie drugiej edycji Forum Analityki Biznesowej, firma IBM ogłosiła wprowadzenie Industry Analytics Solutions – pakietu 20 rozwiązań branżowych do analityki predykcyjnej, które umożliwiają łatwiejsze i szybsze podejmowanie decyzji biznesowych na podstawie zebranych danych. Nowa oferta została stworzona z myślą o konkretnych branżach, m.in. medialnej, bankowej, chemicznej, a także handlu detalicznego.

Nowe pakiety rozwiązań IBM to efekt współpracy z klientami i partnerami biznesowymi, prowadzącymi działalność w różnych sektorach gospodarki i mającymi doświadczenie w wykorzystaniu innowacji technologicznych.

Każde z rozwiązań wchodzących w skład IBM Industry Analytics Solutions, zawiera predefiniowane modele analityczne, jak również moduły odpowiedzialne za sprawne gromadzenie i przygotowanie informacji do analizy, przez co jest ona szybsza i bardziej dokładna. Co ważne, klienci mogą korzystać ze specjalnych interfejsów dedykowanych dla poszczególnych branż. Dodatkowo, za pomocą interaktywnych pulpitów, użytkownicy mogą dzielić się informacjami i płynącymi z nich wnioskami w ramach swoich organizacji oraz na poziomie zespołów. Umożliwia to lepsze zrozumienie klientów, dostępnych zasobów oraz sposobów działania, i – w efekcie – podejmowanie lepszych decyzji oraz wprowadzanie ich w życie szybciej i przy zaangażowaniu mniejszych środków.

Wśród rozwiązań wprowadzonych przez IBM w ramach pakietu Industry Analytics Solutions znalazły się m.in.:

Behavior Based Audience Insight – rozwiązanie skierowane do branży medialnej i rozrywkowej, które pomaga firmom w lepszym zrozumieniu odbiorców oraz ich zachowania. Umożliwia to podejmowanie optymalnych decyzji związanych z kampaniami reklamowymi i marketingowymi, jak również tworzenie bardziej angażujących treści.

Lift Analytics – dedykowane branży handlowej rozwiązanie służy określeniu wpływu, jaki poszczególne produkty czy ich kategorie mają na dochód, co z kolei umożliwi skuteczniejszy dobór i ekspozycję asortymentu. W praktyce sklepy uzyskają m.in. wiedzę o tym, w jaki sposób wycofanie jednego typu produktów przełoży się na sprzedaż pozostałych.

Asset Analytics for Rotational Equipment – stworzone z myślą o branży chemicznej i paliwowej rozwiązanie wykorzystuje analizę predyktywną do przewidzenia możliwych przerw w pracy oraz poprawy niezawodności i dostępności infrastruktury krytycznej.

Nowe rozwiązania IBM można zintegrować z IBM ExperienceOne, co umożliwi wysyłanie spersonalizowanych ofert oraz wyświetlania odpowiednich treści podczas przeglądania witryn internetowych. Z kolei dzięki powiązaniu z IBM Maximo Asset Management można usprawnić zarządzanie pracą – od jej planowania po raportowanie. Konsultanci IBM Global Business Services pomogą klientom w implementacji i dostosowaniu rozwiązań tak, aby jeszcze lepiej odpowiadały na ich potrzeby biznesowe.

Więcej informacji na temat IBM Industry Analytics Solutions można znaleźć na stronie: http://www.ibm.com/analytics/us/en/industry/

Na zdjęciu poniżej: Arkadiusz Wiśniewski, Dyrektor ds. Rozwiązań Analitycznych, IBM

Arkadiusz Wiśniewski IBM

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ