Bezpłatna konferencja HR SOLUTIONS TRENDS już 3 GRUDNIA 2015 w Warszawie!

0

ITfocus objął patronatem medialnym konferencję HR Solutions Trends, która odbędzie się 3 grudnia 2015 r. w Warszawie.Podczas konferencji zostaną zaprezentowane nowoczesne systemy i rozwiązania informatyczne dla departamentów Human Resources. Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Stosowanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych to klucz do sukcesu. Dlatego też są one coraz częściej wykorzystywane również w procesie zarządzania zasobami ludzkimi. Coraz więcej szefów działów personalnych wdraża i korzysta z nowych technologii oraz oprogramowania m.in. do oceny pracowników.

Kluczowe zagadnienia, które zostaną poruszone podczas wydarzenia HR Solutions Trends:

  • Najważniejsze trendy w obszarze technologii dla HR,
  • Nowoczesne narzędzia e-rekrutacji,
  • Portale społecznościowe w realizacji misji i zadań HR,
  • Systemy automatyzujące zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • Potencjalne zagrożenia ze strony technologii IT, dla skutecznej ochrony danych osobowych i prywatności pracownika – zasady ich zabezpieczania,
  • Skutki karno-prawne nadużyć w zakresie ujawniania lub nieujawniania danych osobowych,
  • Usprawnienie organizacji poprzez elektroniczny obieg dokumentów kadrowych,
  • Podniesienie wydajności poprzez wprowadzenie oceny efektywności z automatycznym wyliczaniem premii,
  • Systemy pracy grupowej,
  • Automatyzacja pracy i optymalizacja procesów w działach HR,
  • Systemy służące do szybkiego i łatwego raportowania,
  • Narzędzia IT w procesach rekrutacyjnych – korzyści i zalety,
  • Rozwiązania wspierające nauczanie na odległość – e-learning, m-learning, wideokonferencje

Strona internetowa wydarzenia: http://hrtrends.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

HR Solutions Trends

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ