NetIQ Sentinel 7 – zarządzanie zdarzeniami i informacjami o bezpieczeństwie

0

Firma NetIQ przedstawiła Sentinel 7, wszechstronne rozwiązanie klasy SIEM, czyli Security Information and Event Management – zarządzanie zdarzeniami i informacjami o bezpieczeństwie. Nowa wersja oprogramowania pozwala uprościć wdrożenie, zarządzanie i codzienne korzystanie z SIEM. Sentinel 7 to pierwsza wersja produktu wydana pod marką NetIQ po przejęciu rozwoju rozwiązań bezpieczeństwa od firmy Novell.

Rozwiązania SIEM zapewniają orientację w danych o zdarzeniach sieciowych, informacji z logów oraz danych o przepływach informacji, umożliwiając wykrywanie zagrożeń, włamań, niebezpiecznych zachowań pracowników i ataków typu APT. Sentinel 7 realizuje wszystkie funkcje SIEM (analizę zdarzeń w czasie rzeczywistym i zarządzanie logami), pozwalając przy tym uniknąć komplikacji typowych dla innych pakietów SIEM i zapewniając maksymalne dopasowanie SIEM do potrzeb firmy.

Matt Ulery, dyrektor ds. zarządzania produktami w firmie NetIQ, komentując nowy produkt, mówi „Tradycyjne rozwiązania SIEM dysponują zaawansowanymi funkcjami, są jednak skomplikowane, co utrudnia ocenę stanu bezpieczeństwa. Aby czerpać istotne korzyści z SIEM, klienci potrzebują rozwiązań łatwych do wdrożenia i prostych w użyciu, które szybko dostosowują się do zmian zachodzących w środowisku i dostarczają wartościowych informacji – właściwych informacji właściwym osobom we właściwym czasie – pomagając wykrywać i eliminować zagrożenia”. Dlatego Sentinel 7 jest rozwiązaniem stawiającym nie tylko na skuteczność lecz również łatwość użytkowania.

Rozwiązanie Sentinel 7 jest już dostępne. Warunki licencjonowania są oparte na modelu EPS (liczba monitorowanych zdarzeń
na sekundę, ang. event per second). Dostępne są wersje obsługujące od 500 do 50.000 zdarzeń na sekundę. Ceny zaczynają
się od 46.200 euro za licencję z roczną asystą techniczną.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ