Microsoft prezentuje plan E5 w rodzinie Office 365

0

W czasie odbywającej się w Barcelonie konferencji Convergence EMEA, Microsoft zaprezentował najnowszy plan w ramach usługi Office 365 dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Office 365 E5 oferuje nowe funkcje w obszarach: komunikacji w czasie rzeczywistym, analityki danych oraz zaawansowanego bezpieczeństwa.

Nowe funkcje wprowadzone w ramach planu E5 w usłudze Office 365 dotyczą takich obszarów, jak:

Nowoczesna praca zespołowa i komunikacja w czasie rzeczywistym:

– do dyspozycji użytkowników zostanie oddana usługa Skype Meeting Broadcast: rozwiązanie umożliwiające prowadzenie transmisji online jednocześnie wielu użytkownikom (10000+). Uczestnicy będą mogli dołączyć do spotkania z dowolnej przeglądarki i dowolnego urządzenia – komputera, urządzenia 2w1, tabletu czy smartfona. Jest to funkcja, która będzie dostępna dla użytkowników planów E1, E3 i E5.
– cloud PBX: możliwość zarządzania połączeniami za pomocą centrali telefonicznej PBX działającej w modelu cloud. Oznacza to, że wykorzystując centralę w chmurze, klienci będą w stanie wyeliminować część odrębnych systemów central PBX. Dodatkowo, użytkownicy będą mogli inicjować, odbierać oraz przekazywać połączenia telefoniczne w zasadzie z dowolnego miejsca, korzystając przy tym nie tylko z komputerów, ale także z tabletów oraz smartfonów. Z kolei menedżerowie działów IT będą mogli oprzeć swoje działania na usłudze Office 365 stosując tę technologię jako centralny port do zarządzania użytkownikami w kontekście komunikacji, poczty oraz wymiany i zarządzania treściami.

Jeszcze bardziej zaawansowana analityka:
– power BI Pro: oferuje mechanizmy zaawansowanej analizy dla użytkowników końcowych. Rozwiązanie pozwoli użytkownikom na prowadzenie analityki biznesowej i wizualizację w czasie rzeczywistym, co w efekcie prowadzi do jeszcze dokładniejszego zrozumienia dostępnych danych. Dotychczas ta funkcjonalność była opcjonalna jako płatny dodatek do Power BI.
– delve Org Analytics: narzędzie do analizy działań i efektywności pracy całej organizacji, jak i zespołów funkcjonujących w ramach struktur przedsiębiorstwa. Wykorzystując Delve Org Analytics, menadżerowie otrzymają rozbudowane i interaktywne analizy głównych trendów dotyczących pracy zespołu, takie m.in. jak: czas spędzony nad poszczególnymi zadaniami, skala interakcji w grupie oraz wpływ pracy na równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.

Zaawansowane bezpieczeństwo:
– customer LockBox: funkcjonalność umożliwiająca klientowi bezpośrednią kontrolę dostępu do danych. Usprawnienie to zapewni klientom wykorzystującym Office 365 maksymalny poziom ochrony danych i prywatności ich użytkowników.
– advanced Threat Protection: funkcjonalność umożliwiająca sprawdzanie załączników oraz adresów URL przed potencjalnym zagrożeniem występującym w wiadomości e-mail, załącznikach oraz adresach URL użytkowników końcowych. Nowa funkcjonalność usprawni ochronę przed nieznanym i złośliwym oprogramowaniem czy wirusami, zapewni również wyższy poziom ochrony przed niebezpiecznymi stronami internetowymi w czasie rzeczywistym już w momencie kliknięcia.
– equivio Analytics do eDiscovery: funkcjonalność zaawansowanego przeglądania i sortowania zarówno wiadomości, jak i poczty e-mail oraz dokumentów, dzięki rozwiązaniom eDiscovery.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ