Nowa technologie zmieniają oczzekiwania klientów

0

Raport „Pokolenie informacji” z badania przeprowadzonego w Polsce na zlecenie firmy EMC potwierdza, że zarówno polscy menedżerowie, jak i ich zagraniczni koledzy zgodnie uznali, że nowe technologie znacząco zmieniły oczekiwania klientów. W Polsce i na świecie inna jest jednak hierarchia oczekiwań klientów.

Według badania globalnego klienci oczekują przede wszystkim szybszego, niż kiedykolwiek wcześniej dostępu do usług, całodobowej obsługi oraz coraz większej liczby kanałów dostępu do produktów i usług. Tymczasem zdaniem polskich menedżerów najważniejszy jest wzrost liczby kanałów dostępu i spersonalizowana obsługa, natomiast szybszy dostęp do usług oraz dostęp przez całą dobę znalazły się dopiero na kolejnych miejscach.

Zdaniem menedżerów i zarządów polskich firm, klienci oczekują większej liczby kanałów dostępu do usług zdaniem prawie dwóch trzecich (64%) badanych menedżerów z Polski. Na świecie pod taką opinią podpisałby się zaledwie co drugi badany (50%). Również prawie dwie trzecie polskich respondentów (64%) uznało, że klienci oczekują usług spersonalizowanych i sprofilowanych pod ich kątem – tymczasem w badaniu globalnym z taką opinią zgodziło się zaledwie 47% respondentów. Natomiast zarówno polscy, jak i światowi menedżerowie wyjątkowo zgodnie uznali, że klienci potrzebują szybszego, niż kiedykolwiek wcześniej dostępu do usług (56% w Polsce i 55% na świecie) i całodobowej obsługi (52% w Polsce i 53% na świecie).

Więcej informacji na ten temat będzie można znaleźć w raporcie z badania „Pokolenie informacji: cyfrowa transformacja biznesu” przeprowadzonego na szefach IT i zarządach polskich firm, który zostanie opublikowany w październiku br.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ