Rozwiązanie Verint do weryfikacji tożsamości

0

Firma Verint Systems Inc. poinformowała o wprowadzeniu udoskonaleń do swojego rozwiązania do weryfikacji tożsamości i wykrywania oszustw. Nowe usprawnienia zapewniają szybszą i skuteczniejszą weryfikację tożsamości klientów oraz zwiększają bezpieczeństwo środowisk sprzedaży i obsługi klienta.

Wykorzystując zaawansowane funkcje rozwiązania Verint Identity Authentication and Fraud Detection, przedsiębiorstwa mogą łatwo i bezpiecznie weryfikować tożsamość klienta na podstawie jego głosu. Brzmienie ludzkiego głosu jest tak indywidualne jak odcisk ludzkiego palca. Oprogramowanie Verint pozwala na niemal bezbłędne rozpoznanie rozmówcy w bardzo krótkim czasie co pomaga chronić klientów podczas rozmowy telefonicznej oraz eliminuje potrzebę zadawania wielu pytań bezpieczeństwa. W efekcie czas obsługi potrzebny na identyfikację klienta jest znacznie skrócony, a konsultant może szybko przejść do sedna sprawy, jakim jest udzielenie odpowiedzi na pytanie klienta, rozwiązanie problemu, przyjęcie zamówienia lub spełnienie wymagania dotyczącego usług.

Verint Identity Authentication and Fraud Detection stanowi część szerszej oferty firmy Verint w zakresie optymalizacji zaangażowania klientów. Rozwiązanie można w łatwy sposób wykorzystać do natychmiastowego zwiększenia bezpieczeństwa dotychczasowych środowisk Verint do rejestrowania rozmów. Może również zostać zainstalowane oddzielnie, jako strategiczne udoskonalenie dotychczasowych środowisk contact center. Rozwiązanie zapewnia zgodność oraz wspólne przepływy pracy z rozwiązaniem Verint Desktop and Process Analytics. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą weryfikować tożsamość klientów i udostępniać pracownikom wskazówki dotyczące kontaktów z klientami.

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ