Dimension Data wprowadza usługi Managed Services

0

Dimension Data poinformowała o wprowadzeniu usług Managed Services dla Data Center. Usługi, oparte o zaawansowaną platformę Grupy Dimension Data – Managed Services Automation Platform, pozwalają zarządzać serwerami, pamięcią masową i sieciami centrów danych znajdujących się u klientów, a także opartych na chmurze oraz hybrydowych.

Przed kilkoma miesiącami firma Dimension Data ogłosiła, że do roku 2018 wartość jej biznesu data center zwiększy się czterokrotnie, tj. do 4 miliardów USD. Uruchomienie nowego pakietu managed services jest zatem kolejną strategiczną inicjatywą, której celem jest rozwinięcie zdolności Grupy do konsekwentnego wspierania rozwoju i transformacji lokalnych, a także międzynarodowych centrów danych swoich klientów.

Steve Joubert, Executive for Data Centers w Grupie Dimension Data powiedział, “Obserwujemy trend odchodzenia klientów od modelu posiadania i zarządzania własnym centrum danych w kierunku outsourcingu całości infrastruktury lub zarządzania środowiskiem. Zgodnie z najnowszymi danymi Technology Business Research Inc.*, również w przypadku modelu chmury, 70% użytkowników chmury prywatnej będzie korzystać z usług zewnętrznych do zarządzania środowiskiem.

“Oferta Managed Services dla Data Centers pozwala klientom zachować elastyczność w zakresie technologii, podczas gdy Dimension Data automatyzuje rutynowe operacje w zakresie sieci, serwerów i pamięci masowej centrów danych znajdujących się u klienta, a także działających w modelu chmury. Nasze podejście konsultingowe dodatkowo poszerza tę ofertę i umożliwia zmianę modelu biznesowego, pozostawiając klientowi możliwości skoncentrowania się na podstawowej działalności biznesowej.

Zdaniem Jouberta, główne zalety nowej usługi to:
• Spójne usługi zarówno dla klientów lokalnych, jak i międzynarodowych, niezależnie od ich lokalizacji, z wykorzystaniem regionalnych doświadczeń;
• Bezproblemowe i elastyczne działanie zarówno w środowisku fizycznie znajdującym się u klienta, jaki i w chmurze;
• Wsparcie środowisk zbudowanych na technologiach pochodzących od wielu różnych dostawców, w tym Cisco, EMC, HP, Dell, VCE, Microsoft, Red Hat, VMware, Citrix, NetApp;
• Doskonały interfejs i portal dla klienta, skoncentrowany na wskaźnikach biznesowych istotnych dla kadry zarządzającej;
• Możliwość dostarczania klientom SLA w oparciu o wyniki.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ