Avaya w chmurach

0

Avaya wprowadza pierwsze z kilku rozwiązań optymalizujących procesy dostarczania Collaboration as a Service poprzez Avaya Collaborative Cloud. Ma to na celu jak najszybsze przeprowadzenie klientów do usług opartych na chmurze.

Rozwiązania dotyczące współpracy firmy Avaya (w tym ujednolicona komunikacja, wideo oraz centra kontaktowe za pośrednictwem chmury) to możliwość poprawy efektywności biznesowej. Podczas gdy wiele sektorów IT ma już za sobą przenosiny na aplikacje bazujące na chmurze, sfera komunikacji i współpracy pozostawała w tyle. Zdaniem menedżerów firmy Avaya głównym powodem takiego stanu rzeczy jest złożoność oferowanych usług, a także z obawy o stabilność, bezpieczeństwo oraz prywatność. Jednak środowisko biznesowe się zmienia. Nowe rozwiązania komunikacyjne oraz modele usług muszą obsługiwać mobilny i bardzo elastyczny zespół pracowników, tak charakterystyczny dla dzisiejszej, dynamicznie zmieniającej się gospodarki. Collaborative Cloud firmy Avaya ma być odpowiedzią na to zapotrzebowanie.

Jako część Collaborative Cloud, Private Cloud Services firmy Avaya, jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów firmy. Dzieje się tak za sprawą rosnącego popytu: firmy przechodzą z dotychczasowych systemów komunikacyjnych w swoich siedzibach, na rozwiązania oparte na chmurze prywatnej. Usługi Private Cloud firmy Avaya zmniejszają ryzyko i stopień skomplikowania związane z zebraniem wielu różnych elementów infrastruktury oraz aplikacji potrzebnych do przeniesienia systemu komunikacji do chmury. Dodatkowo usługa Avaya Private Cloud umożliwia dostawcom usług w chmurze (Cloud Service Providers – CSP) migrację do modeli biznesowych OpEx i rozszerzenie bogatych funkcjonalności CaaS dla swoich klientów za pomocą wyjątkowego, prostego modelu miesięcznych opłat pay-as-you-use, unikatowego dla firmy Avaya.

Zarówno nowi, jak i dotychczasowi partnerzy dostarczający usługi w chmurze otrzymują możliwość skorzystania na wzroście popytu dzięki asortymentowi elastycznych ofert CaaS firmy Avaya dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Obserwowany wzrost liczby nowych partnerów CSP, w tym takich jak TeleTech, SYNNEX, Connex oraz ROI Networks jeszcze się nie skończył. W nadchodzących tygodniach Avaya zapewne będzie mogła ogłosić współpracę z kolejnymi partnerami CSP. Firmy te dołączą do kilkudziesięciu innych przedsiębiorstw z całego świata pracujących obecnie nad tym aby sprawić, że pionierskie, ujednolicone systemy komunikacyjne firmy Avaya oraz nasze aplikacje centrów kontaktowych były jeszcze bardziej przystępne dla firm poszukujących elastycznych rozwiązań za pośrednictwem prywatnych, hybrydowych i publicznych chmur.

PODZIEL SIĘ

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ